onsdag 10 juni 2015

När man har varit på loppistur

I söndags var jag på en liten loppistur till mitt favorit ställe och den här knallröda stolen för ett par tior fick följa med hem. Passar ju riktigt bra i hallen mot tapeten men den ska få sig en liten färg makeover har jag tänkt mig.




Riktigt skön var den och i superfint skick också.


God kväll vänner!

Här har jag och lilla Nora varit hemma idag. Hon vaknade med feber så vi har haft en soffdag och betat av en hel del disneyklassiker och ätit pannkakor i soffan för det får man göra när man är sjuk, mysigt ska det vara när man är hemma och är sjuk. 

Härlig sommarvärme har vi fått med, hur underbart och efterlängtat är inte det?

Så det blev kvällsmat ute med hemmagjorda hamburgare, mumsigt.
Nu ska jag och mannen slå oss i soffan och äta lite gott för imorgon är vi lediga allihop och då hoppas vi på att vi har en lite piggare tjej här hemma.

Trevlig kväll vänner!
KRAM

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...