fredag 19 juni 2015

Midsommarklänning

God morgon och glad midsommar mina vänner!
Jag och lillan har redan varit uppe ett par timmar och har redan hunnit med att marinera kyckling och göra tårta till dagens firande. Snart är det dags att fixa en riktigt god frukost och väcka resten av familjen. Sen ska vi ut och plocka blommar, se om vi kan lyckas binda ihop någon krans.

Midsommarklänningen blir en vit liten ljuvlighet med spets.


Sandalerna är ett par gamla godingar som fortfarande är mina favoriter på sommaren. Får väl se om man kanske får ta på sig något varmare på fötterna idag. Dom har ju lovat lite sol mitt på dagen så det håller vi tummarna för.





Planerna för dagen är väldigt få, vi ska gå över till campingen som är mitt över gatan och fira lite midsommar och dansa runt stången med ett par vänner annars tar vi det lugnt. Lite god mat ska lagas och så blir det självklart lite jordgubbstårta till fikat. Mys med familjen helt enkelt.


Önskar er en riktigt Glad Midsommar!

Kram

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...