söndag 23 oktober 2011

Söndag!!

Söndagmorgon, och det ser ut och bli en riktigt fin höstdag!

Här sitter jag och bloggar medan två morgonpigga tjejer har startat dagen med sång och dans till Pippi Långstrump.


Nyaste tillskottet i kuddsamlingen blev en liten luden sak :). Skrivbordet och den gamla lyktan är arvegods, skrivbordstolen är loppisfynd.


Den gamla träbalken och tegelväggen är original, som vi tog fram när vi öppnade upp mellan köket och matsal, gav en öppnare känsla. Undrar hur mitt olivträd ska klara vintern, hoppas hoppas att det överlever.

Nä nu dags för lite frukost och sen middag hos vänner!
En riktig skön söndag önskar jag er!


5 kommentarer:

LissasVita sa...

Jättefina bilder,jag som alldeles ny bloggare blir så imponerad av alla.Har precis "hamnat" i det vita ,haft en längtan i evigheter och nu är det så kul att inreda!:) Kram Lisbeth

Anonym sa...

Hej Johanna!

Jag åkte förbi i morses ;)
Såg att ni var vakna...
Och så mysigt det såg ut att vara
hos er igår kväll när jag åkte till
jobbet ;)
Tänkte nästan att hag skulle har ringt på er istället än på jobbet ;)

Jätte fina bilder från dig. Ni har så härligt!

Ha en jätte fin söndag!
Själv så kallar jobbet igen!

Vi hörs!

Kramar Sirpa

Emilias sa...

Hej! :)
Vad kul att du ska vara med! Ja, man samlar ju på sig en hel del så då är ju loppis perfekt :)

Vi har haft en ganska lugn helg. Lite kompisar var här igår och åt lite och sen var vi på bio :) sen idag var vi i Tibro och fick hjälp med att sätta på vinterdäcken.. Så nu är vi redo för snö ;)

Trevligt med söndagslunch sådär! Hoppas den var trevlig :)

Rikard hälsar tillbaka! Hoppas vi kan ses snart :)
Stor kram!

Marie sa...

Hoppas ni har haft en riktigt mysig söndag!

Lampan du har över bordet är verkligen supersnygg!!!

Kram Marie

Stina sa...

Superfint!
Det där gillar jag. när man bryter av det vita med sådana naturliga färger och saker. Snyggt med tegelväggen.:-) Stina

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...