torsdag 20 oktober 2011

Loppat på Loppis

Hej på er mina vänner! 

Tack för alla kry på hälsningar, här är vi på benen igen och det är såå skönt. 

Det duggar inte tätt med inläggen här precis, är ju så mörkt när man kommer hem nu så det är svårt att få till några bra bilder. Tog i alla fall lite bilder på det som fyndades på loppisen i lördags, hittade flera fina saker både hos Anna och Sirpa. Märker att jag börjar dras till lite svarta och ruffare detaljer, snyggt med kontrasten till det vita och mjuka. 

Plåtburken är en riktig favorit, blir perfekt till julens alla bak. Stora glasburkar kan man ju aldrig få för många av, hihi. Docksängen blev så poppis hos stora tjejen.

Åh imorgon är det fredag igen, det är inte klokt vad veckorna rusar fram. Snart får man börja adventspyssla, jag längtar!!!

En riktigt skön fredag önskar jag er ( det är ju snart det ;) )!

5 kommentarer:

Anonym sa...

God Morgon

Skont att ni friska. :)
Vad myckte fina saker. Och burken är ju toppen fin.
Den hade varit så bra här hemma med ;)

Vad kul att tjejrna blev glada för sängen.
Ska skicka ett sms om nästa vecka.

Ha en skön helg ! Njut :)
Jag ska jobba ....

kramar Sirpa från villabjorkenasbacken

Unknown sa...

Hej!
VIlka fynd du gjorde, ångrar nästan att jag sålde den vita skålen....nej, den blir fin hemma hos dig. Burken däremot tittade jag på innan loppisen började och fick väl något hjärnsläpp för jag köpte den inte!!! Den är så fin.

Ha en mysig helg så kan vi väl få till en träff, ska kolla lite schema och höra av mig till Sirpa.

Kram Anna

Lilla Majken sa...

Hej! Vilket fint hem, det är första gången jag tittar in hit. Nu ska jag kika vidare på din mysiga blogg.

Trevlig helg!
Kram Therese

Gamla skolan-Jennie sa...

Ja vad vi fyndade!! Det får vi göra om snart! Och svart är alltid snyggt! Det är så roligt att det svänger så hur man vill inreda.. just nu är jag inne på detaljer i mörkt trä.

Hoppas ni får en mysig kväll! Oliver somnade halv sju idag...så nu tar vi en LUGN kväll!

Kram på dig!

Emilias sa...

Hej vännen!
Jag hörde om den där loppisen först efter sen den hade varit, hade varit roligt att vara där :)
Vad mycket fint du hittade! Plåtburken är fantastisk fin :)

Hur är det med er nu?? Hoppas ni är friska och krya!! Händer det något kul i helgen?
Kramkram o hälsa

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...