torsdag 27 oktober 2011

Grävning pågår

Hej på er alla fina!
Va roligt att så många gillade tegelväggen :)!

Igår drogs vårt senaste projekt igång, vi ska göra en uppställningsplats till bilen. Just nu står den på gatan och det är ju inte det ultimata precis. Ingången till huset ska breddas och sen ska det bli enhetlig stenläggning på alltihop.


 Här ska det bli carport och så ska förrådet som ni ser där borta förlängas och bli större. 
Ingången till huset har varit väldig smal förut men nu blir den dubbelt så bred. Där ska det bli en dubbelgrind, det gillas, funderar på en järngrind eller en trägrind i gammal stil. Visar när allt är klart.


 Till Astrids stora förtjusning fick hon ju sitta i traktorn, oj vad nöjd hon va!


Å ska syster prov sitta så måste ju lillasyster göra detsamma :)!

 
Så här glad bli man när man får plaska i vatten pölen, lilla goingen!

Härlig torsdag kväll önskar jag er!
Vi ses!

5 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Härliga bilder på tjejerna. Nöjda ;)
Vad skoj och börja med en sån stor projekt.
Det kommer bli jätte bra:)

Jag hör av mig idag. hoppas att det är ok?
Nu ska jag till jobbet och du är ledig ;)

Kram Sirpa

Tina sa...

Kul att få hänga med här och se vad ni hittar på. Tjejerna verkar supernöjda! Stora projekt gör alltid stor skillnad..

Kram o trevlig helg!

Unknown sa...

Hej Johanna!
De där projekten känner jag till, vi har haft en del sådana hemma hos oss. Skönt att det blir mer praktiskt. Superfina bilder på dina döttrar, påminnner mig om när mina tjejer var små.

Kan hälsa att Tjabo mår bra, hade honom i knät i söndags. Vilken liten kelgris han var!

Vi får se om vi ses i helgen eller ej....

Kram Anna

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh det där kommer ju bli hur bra som helst! Allt ni gör blir ju snyggt!!! Låter väldigt fint med en dubbelgrind!

Ska bli så trevligt imorgon!

Kramar

Jenny sa...

Vilka söta tjejer och så nöjda de ser ut:)

Det kommer bli jättefint!

Ha en trevlig helg Johanna!

Kraam Jenny

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...