lördag 8 oktober 2011

Ja ja ja...


Förra lördagen när vi satt vid frukostbordet fick jag se att föreställningen Ljust och Fräscht skulle komma till våran grann kommun, -åh den skulle jag vilja se, sa jag. -Hm, sa mannen och reste sig och gick från bordet och började leta efter något. Tidigare i veckan hade han sagt att han hade en överraskning till mig. Efter en liten stund kom han tillbaka med TVÅ biljetter till just den föreställningen, gissa om jag blev glad :). Bästa platserna på parketten hade han fixat! Ska bli så otroligt skoj, kan tänka mig att jag kommer känna igen mig en smula ;). Är det någon som har sett den?

Snart ska vi på dop och vi har fått den stora äran att bli faddrar till finaste lilla S :).

Go lördag önskar jag er alla!

3 kommentarer:

Emilia sa...

Åh, vad roligt :)
När är det? Vill ni ha barnvakt??
Kramar

Gamla skolan-Jennie sa...

Han är bra din man du!!! Vi funderar också på att gå..biljetterna kanske redan är slut? Den ska ju vara himla bra har jag läst! Mysigt med dop!

Ha det gott!

Kram Jennie

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Vad fint du har gjort med bloggen.
Vad kul med en överraskning ! Kul att få.gå.på.det.
Har ni blivit friska nu?
Ha dn fortsätt trevlig helg ! :)
Kramar Sirpa

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...