tisdag 25 oktober 2011

På andra sidan...

... tegelväggen har jag min kaffehörna!
Lite belysning har kommit upp. Man måste ju se vad man gör på morgonkvisten när det viktigaste på hela dagen ska fixas, nämligen brygga morgonkaffet!
 Mitt blåvita favorit porslin, Monami i ny tappning och underbara Mateus.

Gillar den rustika känslan som tegelväggen ger. Tänk att den har stått där i över 100 år, kommer säker och stå där i hundra år till :). Det va ett otroligt slit att få fram den men det va det verkligen värt.

Tack för alla era fina kommentarer, det värmer och roligt att många nya har hittat hit!

7 kommentarer:

Ljuvligaljung sa...

Mysig kaffehörna du har! Kul att jag hittade till dig, jätte fin blogg! Ha de gott! /Michaela

anna sa...

Va fint och snyggt!!

Tegelväggen ger verkligen karaktär!!

Porslinet är en fin kontrast!!

Kram

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Härligt det ser ut.
Fint med lampan. Det är klart att man måste se vad man gör eller hur ?
Utan kaffe kan man ju inte börja dagen ;)
Ha en fin kväll !

Kramar Sirpa

Lena sa...

För många, många år sedan arbetade jag med glas och porslin. Vi hade några koppar Monami på lagret eftersom det hände att gamla tanter ville komplettera sina serviser. Vi tyckte den var gräsligt ful!

Det var då det!
Nu tycker jag den underbart fin, så konstigt det kan vara!

Tack för vackra foton IGEN!

Kramar

Lottas Fotografi sa...

Tegelväggar är så vackra. Har också funderingar och ta fram en bit av våran här hemma.
Kram Lotta

Tina sa...

Ditt porslin är underbart!
Tegelväggen är så läcker, fin kontrast till allt det andra.

kram o må så gott!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilken mysig hörna!! En sån skulle jag behöva på mornarna så jag vaknar ur mitt morgonhumör!!
Kram!!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...