torsdag 12 februari 2015

Vabbtider och nybakta bullar

Hej februari och vabbruari, jag för är det nåt som är säkert så är det att det sist nämnda verkligen är här.
Men idag hade vi iallafall en piggare liten tjej här, det kändes väldigt skönt. Nu håller vi tummarna att det går åt rätt håll. Stora tjejerna fick va hemma idag och ha lite mys med oss så då tänkte jag att lite bullbak det skulle vi sysselsätta oss med. Men det slutade med att jag och lillan bakade bullar och det stora lekte med en kompis. Lite gott till fikat fick vi iallafall och doften av nybakat spred sig i huset. 



 Ser ni marmorbrickan, visst är den fin!? Eller ja det är ingen äkta marmorbricka utan faktiskt en stor kakelplatta som ser mkt trovärdig ut och inte lika plastig som kontakt filmen. Åh priset då, jo en ynka 50 lapp fick jag ge för den, så tummen upp på den!


Redan torsdag och imorrn är det bästa dan på veckan, FREDAG!
Nu hoppas jag bara vi blir friska här för vi har trevligheter inbokat i helgen som jag gärna inte vill missa.

Fin dag till er!
Kram

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...