söndag 1 februari 2015

Liten uppfräschning av sovrummet

Redan söndag, jösses vad den här helgen rusade förbi. Här har det varit kalas både lördag och söndag för de stora sessorna, och för oss andra har sjukstugan fortsatt. Nu hoppas jag verkligen att vi alla kan vara på benen snart så vi kan hitta på något riktigt kul hela familjen.

Under hösten har en en liten makeover i sovrummet börjat. En ny sänggavel, klädhängare och hylla har kommit upp. Nu är det en gosig matta som fattas och så ska skrivbordet troligen få sig en makeover också.


En liten sneak peak på nya sänggaveln, så nöjd med den. 
Blev mer ombonat och mysigt nu tycker jag och det är väl så det ska kännas i ett sovrum. Sängborden är gamla och kommer från IKEA.


Mässingsljusstaken ett loppisfynd för en tjuga blev riktigt, man måste ju bara älska loppisar.


Det svarta ljuvliga armbandet är min julklapp från mannen och kommer från Sophie by Sophie, och det smala med lilla hjärtat kommer från Gina Tricot.



Bästa kroppsoljan, behövs ju verkligen nu på vintern när man behöver tillföra lite extra fukt till huden och den doftar ju helt gudomligt också.

Nu ska jag ta kvällen med en kopp te i soffan och kika på tvn en stund innan det är dags för sängen.

Fin kväll till er!
Kram

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej där! Så himla fint det är i ert sovrum.
Har lite planer för vårt med, så jag ska sälja av lite av det vi har där nu.
Men först ska vi slipa golven där uppe:) Wieeeee, som jag har längtat efter det:)))
Sov gott o ha en fin vecka!
Kram Anna

jannice lindell sa...

tapeten är jag kär i. kommer den ifrån? :)

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...