måndag 2 juni 2014

Juni och sommaren knackar på

Vilka otroligt vackra dagar vi har haft den sista tiden, jag njuter för fullt! 
1:a juni idag och första riktiga sommarmånaden är här!!

Måndagar innebär ledig dag för alla mina tjejer så idag började vi med att gå på en blomsterpromenad, och det har plockats blommor det kan jag lova. Det är väl bland det lyxigaste man kan göra egentligen att få plocka sin egen bukett och pryda hemmet med eller ge till en go vän, alltid så uppskattat.

Här håller jag på att återhämta mig från lördagens överrasknings möhippa, jag var så otroligt säker på att det inte skulle bli den lördagen men tji fick jag.En helt fantastisk dag med massa skratt, underbara vänner och glada upptåg. Blir så otroligt varm i hjärtat att jag har så fina vänner som hade planerat den här dagen för mig, en oförglömlig dag!

Fin kväll till er!
Kram kram

1 kommentar:

Tante Mali sa...

Hi Dear,
what a lovely flower arrangement! Self culled flowers are so beautiful! Love your pictures on your blog. All of them are great!
Have a wonderful and sunny time ... thank you for the sweet summer promise
Elisabeth

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...