torsdag 27 mars 2014

Torsdagsstäd och badrumsbilder

Godkväll!!
Har ni det bra? Snart fredag och helg, och dom har lovat strålande vårväder, kan ju inte bli bättre.
Torsdag innebär oftast städdag här, så skönt och få det fint till helgen och kunna göra roligare saker än och städa när det är helg. Så nu sitter jag nedsjunken i soffan och ska ta en lugn kväll och märka lite kläder inför klädbytardagen i helgen.

Passade på och knäppa lite bilder i badrummet idag när jag hade städat klart.



 Det är lite drygt ett år sedan nu sen badrummet blev klart och vi är så otroligt nöjda över hur det blev. 
Min favorit här inne är den putsade väggen.

Ha de gott nu vänner!
Kram kram

5 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Ert badrum alltså, to-idé-for!!!
Brukar med städa på torsdagar... Men efter att jag betat igenom tvättberget var jag ganska slut... Tur jag hade en hjälpsam liten fialottaskrutt som hjälpte mamma att bära upp tvätten..
Ska på återbesök till läkaren i morgon, får se vad hon säger.
Nu får ni ha en riktigt skön helg!
Kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Så snyggt badrum ni har! Redan 1 år sen, jag kommer ihåg när jag åhh:ade mig när såg bilderna ;)
Hoppas det blir så fint väder som de lovat, kram Suss

Hanna byLindahl sa...

Tjusigt! Men du har ju ändrat din header också! Snygg! Kram

Fredrika sa...

Så snyggt badrum ni har!! Och vilken härlig känsla det är med nystädat, det är samma här de dagarna:) Så fina bilder på er utedag, ni verkar så fina och mysiga du och dina tjejer:) Jag längtar till bebisen kommit ut och jag den kan röra mig mer obehindrat i trädgården:)
Finaste fredagen till er! Kram

Anna Stenberg sa...

Men gud så fint!!! Vilket badrum! Ja alla dina inlägg är fina. Men badet! Bra gjort!!! Kram Anna

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...