torsdag 3 april 2014

Att bara skriva bröllopsinbjudan

God kväll vänner!!
Här snurrar det bröllopsplaner för fullt i huvudet och fler och fler saker faller på plats. Mycket att planera men resan dit är fantastisk rolig och emellanåt känslosam, när alla känslor kommer över en.
 Idag har vi varit och pratat med bröllopsfotografen, ett möte som kändes väldigt bra och jag är helt säker på att det kommer bli fantastiska bilder. 


Tänkte jag skulle visa lite hur vår bröllopsinbjudan ser ut. Jag har gjort en egen stämpel. Jag skrev en text i word och skickade sedan in den till ett företag som har gjorde en stämpel. 

Sen har jag stämplat i guld på framsidan av vanliga vita fyrkantiga kort.


Inbjudan är utskriven på ett papper i pärlemor som jag sen har klistrat in i kortet, vi har ett separat blad med lite bra att veta information som ligger löst i inbjudan, även den är utskriven på papper i pärlemor. Inbjudan är väldigt enkel, precis som jag vill att den ska vara.

Trevlig kväll och kram på er!

4 kommentarer:

Carolina sa...

Åhhh vilken härlig tid ni har framför er, tiden innan är så himla mysig och man är så förväntasfull. Stort grattis och lycka till med planeringen

Ekenäsliv sa...

Ååååå vilka vackra inbjudningskort och sååå härligt att planera inför bröllop!!
Vi gifte oss på vintern vi, den 5 december 2012. En magisk dag, verkligen magisk. Det är dagen vi träffades, dagen han firade, dagen vi förlovade oss och nu vår bröllopsdag :) Aha, han ska ha lätt att komma ihåg, nu kom jag på honom;-)
Ha ha, hur eller hur så är det något alldeles speciellt att gifta sig.
Kram Anna

Sofi sa...

Hej vännen!

Å så vackert!
Blir nästan lite rörd jag med:) förstår att känslorna svämmar över:)
Det enkla är ju oftast det vackraste. Så kul med all planering inför bröllopet, kan tänka mig att det är hundra saker som ska fixas med:)

Nu önskar jag dig en fin fredag!

Stor kram

baraetthem sa...

Men åh vilka ljuvliga bilder!! Och det är så roligt att vi får följa er resa med alla förberedelser också. Och det är några stycken kan jag tro;)
Tack för hälsningen när Elsa kom!! Vi mår så bra och njuter av att vara hemma och ha två små tjejer kring oss<3 Underbart är vad det är!!
Kram och fin fredag till dej!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...