onsdag 29 februari 2012

Skottdagen and lovely roses

Är det verkligen så att våren verkligen är här för att stanna? 
Jag håller mina tummar och tår för att det är så!

Innan jul så upptäckte vi något tråkigt här, en vattenskada i köket. Nu verkar det som att det bara är golvet som är förstört, som tur är. Nästa vecka ska det läggas in en nytt golv och det ska bli vääldigt spännande för vi har inte sett golvet i verkligheten utan bara på nätet, är vi helt galna som har beställt utan och se det i verkligheten?? Ett trägolv ska det bli i alla fall.

Annars händer inte mkt här, lite små saker som byter plats, längtar efter att få tag i vår trädgård som vi har en del planer för.

 Måste ju visa er mina fina rosor som har varit lika fina i två veckor nu, helt otroligt, dom brukar hänga efter två dagar i vanliga fall hos mig.

Har sett att ni er en hel del nya som har hittat hit, va roligt!
Hjärtligt välkomna!

Stor kram till er alla

8 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Men så lustigt. Jag har EXAKT likadana rosor, de har också stått i snart två veckor och blir bara finare och finare. Normalt sett slokar de efter en dag. Fattar ingenting, mirakelrosor. Men kul att du har samma...
Kram

Anonym sa...

Hej! Tack för trevlig kväll senast! Jag ser också fram emot att se ert nya golv! Det kommer säkert bli jättefint!
Hörs snart! kram

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Härliga bilder och så fina rosor.
Så kul när.dom håller..
Så var det med rosorna som jag fick
av er ;)

Hoppas att det går bättre med det mindre roliga...vi vet hur det är när man stöter på problem hemma med dessa gamla hus ;)

ha en fin dag ! Kramar Sirpa

Lilla Majken sa...

Fina bilder. Det kommer säkert att bli fint med det nya golvet i köket.

Ha en härlig dag. Kram Therese

LissasVita sa...

Blommor är livsviktiga...vill tipsa dig om min pilgrimsvandring som jag skriver om på min blogg,häng gärna med i vandringen! Kramen Lisbeth

Vintage House sa...

Hej
Så vackra blommor...
Fy vad tråkigt att upptäcka en vattenskada hoppas att ni snart har det klart....
kram
sandra

Jenny sa...

Hej Johanna!
Ja, jag hoppas oxå våren är här för att stanna:)

Vad tråkigt med vattenläckan..hoppas det blir bra med nya golvet, du får visa oss bilder här på bloggen sen:)

Kraam Jenny

Unknown sa...

Lördagen den 19/5 från kl 12.00 Blir det äntligen av!

Vår första bloggträff i Lev Vackert Huset! Vi hoppas att så många av er som möjligt kan komma och träffas! ÅÅÅHHHH så skoj!

Föranmälan ska göras till vitromantik@gmail.com samt en förskottsbetalnings ska göras i samband med anmälan. Detta så att vi kan bjuda på god Kycklingssallad, kaffe, dryck och kaka. Kostnad 135:- Vi håller stängt på övervåningen av huset så att vi till en början kan lära känna varandra där och ha lite lotteri och liknande. Vi kommer också kort presentera hur det gick till när vi förverkligade vår dröm om böckerna och butiken. Sen är det givetvis fritt att röra sig i butiken. För er som kanske vill sova kvar finns bra möjligheter bara ett stenkast bort. Se under Fliken Om Kristinehamn på vår hemsida www.levvackert.se HOPPAS du kan komma och vara med KRAM

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...