lördag 18 februari 2012

Det blå skåpet är på plats!







Lördag och vi bara tar tagen som den kommer inga planer, känns skönt.

I veckan kom mitt loppis fynd på plats, det blå skåpet. Skiljer sig nog från allt vi har hemma, men jag är storm förtjust i det! Underbara detaljer, lite dalakänsla över det hela tycker jag! Rymmer otroligt mkt, precis vad jag behövde till alla mina pryttlar :)!

Nu ska jag kika in hos er andra och se vad ni har haft för er i veckan, för det har jag inte hunnit i veckan som gått!

Underbara lördag till er alla fina!!
Kram kram

11 kommentarer:

Anna sa...

Jättevackert, väldig speciellt, jag håller med mycket dalakänsla får jag, färgen är underbar!!

Det är toppen med snygg förvaring ;)

Ha en trevlig helg!!

Unknown sa...

Jo det är väl lite bättre, jag och Jacob har sovit i 2,5 timmar och då känner man sig lite konstig pga det!

Skåpet var jättefint men lite otippat hos dig. Snyggt när man bryter!

Vore mysigt med fika. Kanske skulle träffas allihop en lördförm på ett fik?

Ha en mysig kväll och vi håller tummarna för att vi får sova i natt.

Kram Anna

Villa Vinkelhaken sa...

Underbart skåp! :)

Kram Jenny

Anonym sa...

Coolt!:) blir kul att se det live:)
Kram

Emilias sa...

Hej!
Vilken fint skåp :) Håller med Anna, lite otippat hos er men väldigt fint!! Bryter av snyggt :)

Åh, loppis hade varit toppen. Typiskt att det var just den helgen vi är borta... Men blir ju fler :) du som är lite loppisvan får introducera mig mer och mer i loppisvärlden.

Tänk att Ranelid gick till Globen, herregud. Tur det blev Molly också i alla fall!

Hoppas du har en mysig kväll trots att P jobbar!
Din bror hälsar till dig :)

Stor kram!

Anna sa...

Otroligt vackert skåp! Färgen var bara så underbar!!!

Levindas Värld sa...

Hej!!

Jodå jag hade massor av goda födelsedags-godsaker kvar till lördagsmyset...hihi! Så mkt att det tom finns kvar tils söndagsmyset idag ;-)

Vilket läckert skåp! Härlig färg på det. Och visst är det väl bra med skåp som rymmer mkt av ens pryttlar...hihi!

Hoppas du får en lika skön söndag!

Kram

Tina sa...

Jag fick också en härlig dalakänsla! Så fint!
Det var en bra kombo, snyggt och praktisk!

Kram o ha det så gott!

Vintage House sa...

verkligen ett underbart skåp och härlig färg.....
kram
sandra

Anna sa...

Hej!
Kul att du gillade mina semmelcupcakes! Självklart får du länka! Jag blir bara glad!
Ha en fin vecka!

Anna sa...

Hej!
Kul att du gillade mina semmelcupcakes! Självklart får du länka! Jag blir bara glad!
Ha en fin vecka!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...