torsdag 19 maj 2011

Vilken mulen och regnig torsdag vi har men det skulle kunna bli sol i em och till helgen lovade dom fint väder, längtar efter lite sol och värme igen nu. Vi har haft en lugn och mysig morgon, den började redan vid fem så det kommer nog bli en lååång dag det här.

Så här ser det ut på hyllan i matrummet för tillfället, lite äppleblommor har fått komma in och gamla skor har kommit fram ur garderoben.





Rottingfåtöljen ska få lite vit färg på sig i helgen.

Nu kikar faktiskt solen fram här. 
Ha en fin torsdag!

5 kommentarer:

Emilias sa...

Hej!
Vilka söta skor, perfekt som prydnad ju!

Hoppas Nora slipper ifrån feber o så i och med tänderna bara. Snart fyller stora tjejen 1, tiden går såå fort!!

Kul att vi ska fira Jan-Åke på onsdag så jag kan vara med :) Ska bli så roligt att ses igen! Som vi prata om sist, är roligt att det inte dröjer så länge mellan gångerna så inte tjejerna hinner glömma bort oss :)

Det har klarnat upp här i Skövde, men jag får hålla mig inne med mina böcker jag...

Hoppas ni får en mysig dag!
Stor kram!

Emilias sa...

Förresten! Fick mail om gratis frakt från Nelly, i fall vi beställer present därifrån tänkte jag :)

Kram igen

Gamla skolan-Jennie sa...

Oj klockan fem är tiiidigt.. När de är tonåringar får vi ge tillbaka ;) Är det dina och Peters skor? Jag älskar gamla skor!

Ser så mycket fram emot lördag! Ska bli så mysigt!

Kramar

Lottas Fotografi sa...

Vilka söta små skor!
Trevlig helg!
//Lotta

Vilmas Hus sa...

Va fint ni har det! Och du har en jättemysig blogg! Barnskorna är bara för söta!

Ha en trevlig helg!
Kram Charlotte

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...