fredag 19 november 2010

Hyacinter!


Hyacinter, mossa och några vita julgranskulor, enkelt och snyggt.

Det vackra bandet med GOD JUL text blir pricken över i:et
Fick lite tid till att plantera dom första hyacinterna igår och slogs av att dom är faktiskt nästan vackrast innan dom har slagit ut. Åh det är såå roligt att hålla på me blommer och göra små arrangemang, önska att man hade mer tid över till sånt. För ett par veckor sen va jag på ett homeparty på Förr och Nu i Tibro, kan verkligen rekommendera ett besök där, och där hittade jag band som det stod God Jul på, åh va glad jag blev. Letade efter de förra julen men det va slut överallt då, så jag passade på att köpa ett par meter, men de kommer nog inte att räcka till det jag har tänkt mig så det får nog bli ett besök där snart igen!

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...