tisdag 23 november 2010

Adventspyssel!





Skulle ha gjort advents fint i köket igår, men när jag skulle sätta upp hissgardinen i ena fönstret så va den för bred, jaja tänkte jag det är ju bara och åka och byta den imorgon. Så i fm va jag iväg till affären igen men tror ni inte då att den va slut i den bredden jag skulle ha, så surt och så typiskt mig att inte titta ordentligt, men nu hade jag ju turen att den fanns kvar i Skövde, tjoho va glad jag blev. 

Fixade i ordning min ena adventsljusstake igår, klickade hem några fattigmanskulor igår som jag tänkte dekorera med också, och så blev det lite dekoration till kakelugnen. Nu blir det till och tända lite ljus i snöovädret och kura ner sig i soffan med töserna. Ha en skön tisdags kväll!                                                                                                           

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du gör!! Kram Hannah

Emilias sa...

Vad fint du gör :) Jag ska ut på jakt imorgon efter en bricka/fat till mina blockljus som jag ska ha i adventljusstaken... Har letat o letat men inte hittat vad jag vill ha. Håller tummarna för att Edwins Corner har vad jag söker :)

Kramkram

Unknown sa...

Tack snälla:). Det gör du säkert, har du varit på sköna rum och tittat? Kram

Emilias sa...

Nej det har jag inte :) tack för tipset!! Får pulsa dit imorgon!!
Kram

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...