lördag 10 oktober 2015

Lördagssprattel och helgrosor

Lördag och helgen började verkligen på bästa sätt med lite AW igår med de goaste tjejerna. 
Idag har jag haft huset för mig själv, lite märklig känsla men väldigt lyxigt att bara få vara hemma själv och fixa lite. 
Peter är och tar upp båten och tjejerna har sovit hos mormor och morfar inatt.
Jag började dagen med att njuta av en kopp kaffe framför nyhetsmorgon och sen har jag satt upp renoveringstapet i resten av tv-rummet så imorgon blir det lite målning.



Snart är det dags att börja med middagen till mina älsklingar som snart kommer hem. Flankstek i ugn med rostade rotfrukter och kantarellsås ska det bli. Bubblet som mannen kom hem med igår ligger på kylning och blommorna är inhandlade. En mysig kväll ska vi ha.

Trevlig helg!
Kram

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...