onsdag 30 september 2015

Ett nytt print har flyttat in

När jag beställde doppresenter härom veckan så slank det med ett riktigt snyggt print också. Har så svårt att bestämma mig för vad som ska vara på väggarna, men det här printet fastande jag faktiskt för direkt. Testade och sätta in det i en svart ram jag hade hemma, hade egentligen tänkt mig en i mässing eller en trären ram men det blev ju riktigt bra med den svarta så kanske får vara kvar så.


 New York, ahhh ett riktigt drömresmål som jag verkligen hoppas få komma till en dag.


Postern hittade jag här hos Boligheter. Super snabb leverans och det gillar man ju verkligen.


Vasen är också ganska ny och kommer från Hemtex och heter Laura. Så vackert mönster och lagom stor.


Min gamla loppis stol som knappt håller ihop hänger fortfarande med, gillar kontrasten att ha något som är lite slitet och nött och har varit med i många många år mot det nya och moderna, det skapar liv i hemmet.

God kväll!
Hur har ni det vänner?
Här har vi haft feber och förkylningar i ett par dagar så jag och tjejerna har fått mysa hemma i ett par dagar men imorgon är det dags för alla att ge sig iväg till jobb, skola och förskola.
Nu ska jag och mannen slå oss i soffan och ta en lugn kväll framför Bonde söker fru.


KRAM

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...