fredag 13 september 2013

Fredagskväll igen!!

Godkväll på er!
Oj så snabbt den här veckan gick redan fredagkväll och fredagsmys. Idag är vi samlade hela familjen och klassikern Tacos har stått på menyn och nu sitter vi ihop kurade allihop i soffan.

Här har de inte hänt så mkt på inredningsbiten. Den riktiga höstkänslan har inte riktigt infunnit sig här än, inte så konstigt kanske när de känns som högsommar ute, men planerna finns i mitt huvud hur de ska höstpiffas. Nya kuddfodral är inköpta, fårskinnen ska plockas fram, matta under bordet och en massa lyktor och ljus ska också plockas fram.

Så här ser de ut just nu i vardagsrummet.



Hittade två gamla ljuslyktor långt inne i skåpet som fick komma fram, annars är de blåvitt som fortfarande gäller här.
Fast idag är mina tankar egentligen på ett helt annat håll än höstpiff, jag kramar och pussar mina nära lite extra idag och är så tacksam för att dom finns i mitt liv.

Va rädda om er och varandra!!
Stor kram

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fint ni har det...
Jag vet. Nye vad det är som tynger dig... men jag vill verkligen skicka en varm kram till dig.
Sköt om dig nu!

Unknown sa...

Nu denna vecka har hösten börjat smyga sig på hos oss med mörker o regn..
Däremot kanske inte så mycket i inredningen, ska skaffa nya kuddar och textilier mm

Ha det gott!

Kram
Lotta

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...