söndag 3 april 2011

Vad hände?!

Blev helt plötsligt alldeles mörkt inne, lampor och ljus fick tändas. Trodde att våren va på väg men helt plötsligt känns det som en riktigt grå ruggig höstdag... Regnet strilar ner och det är alldeles disigt och grått ute.... Bara krypa ner under en filt, kika på en filmrulle och äta lite smågodis, inte helt fel det heller :)!


Photobucket

Va och besökte Maries fina butik igår och den här vackra ljus turkosa sifonen fick följa med hem. Ska bli så roligt och besöka hennes loppis den 7 maj.

Önskar er en fin söndag!!

4 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Igen!

Nu har vi kommit hem från Stellas Lekland...
Sonen kändes piggare imorse och dom andra barna ville åka så vi åkte dit :)
Det var ljust och fräst.
Har ni varit där än?

VAD FINT DET BLEV MED DEN FLASKAN! :)

Visst har hon så mycket fint Marie och så mysigt att ha ett sådant butik i närheten!

Jag känner det samma men jag får börja göra hemmagjord pizza gånger 2.
Vanligt och glutenfritt!

Ha en skön kväll och eftermiddag och här ska det tändas ljus igen!

Kram Sirpa

Lena sa...

Hej!

Sifonen är jättefin, jag tycker också fatet i bakgrunden är vackert!

Njut av ljusen, denna gråa söndag!

Lena

Unknown sa...

Hej!
Ja idag är det en ruggig dag men i morn skiner nog solen. Marie har så mycket fint. Jag var inte där i går för jag vet att jag inte kan låta bli att handla. Här sparas det inför sommaren....
Sifoner är så fina, har faktiskt ingen.
Ha det så bra!
Kram Anna

Emilias sa...

Heej!
Vilken fin :) Gillar färgen jättemycket!
Det ska bli väldigt roligt att gå på loppisen i maj, längtar!!

Hoppas ni är friska nu :)
KRAM

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...