söndag 23 januari 2011

Kap...

Har varit på jakt efter sittdynor till våra barstolar som står vid köksön, och efter att jag bloggat runt lite så såg jag att flera stycken hade köpt dess på Jysk, så dit åkte jag i fredags.

Photobucket



Photobucket

Veckan som har gått har känts som en evighet tycker jag, brukar annars tycka att veckorna springer iväg med en väldig fart. Får gärna gå fort nu fram till slutet av mars för då hoppas jag att våren är på väg och då kan vi gärna stanna upp tiden!

Ikväll är det iallafall Solsidan, längtat så att det ska börja igen!

Ha en bra söndag!!

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Passa ju perfekt med dynorna.

Skönt med en lugn söndag, ladda inför en ny vecka!
Jag var en sväng till köpcentret förut. Köpte en sjal och lite krokus. Vår, vår, vår!!

Ha en fin dag! Vi hörs! Kramar!

Unknown sa...

Hej!
Vad kul att du skrev, då hittade jag till dig. Vi bor ju i samma stad!

Huset ni bor i minns jag sedan jag var liten. Så fint ni har gjort det, vilken förändring.

Nu måste jag kika runt lite mer:)

Har lagt mig som följare.

Kram Anna

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...