tisdag 25 januari 2011

Den lilla vårkänsla som man hade igår när solen lyste så härligt som bortblåst idag när man vaknade och såg att det snöade igen!

Har i alla fall haft en väldigt trevlig tisdag, efter dagislämning va vi ett par mammor o barn som var bjudna på lunch hemma hos en annan mamma, vardagslyx! Skönt och få lite mat i magen innan det va dags för dagens andra långpromenad, har en halvtimmes promenad till och från dagis, sammanlagt 2 timmars promenad per dag. Känns inte som jag behöver ett gymkort, hihi!

Blir en bild på ett par ljusstakar som tidigare var svarta men som åkte med och blev sprayade vita samtidigt som kandelabern blev vit!


Photobucket


Ha en skön tisdag kväll!

3 kommentarer:

Emilias sa...

Hej!
Oj, har ni så långt till dagis? :) Skönt med dagliga promenader!

Just ja, jag tror Blingopartyt börjar vid 18:30. Vore jättekul om du hann hem från jobbet och kunde följa med :)

Det lutar åt Italien i sommar, verkar ju vara familjens Karlssons favorit land och jag har aldrig varit där :) Så det vore roligt att åka dit!

Kramkram och hälsa så gott!

Mina drömmars hus sa...

Gillar ljusstakarna och för att inte tala om flaskan med värmeljus.
Går alltid att göra lite fynd på Jysk, dynorna passar perfekt till stolarna.
En bra dag
AC

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Eller hur, blir man sugen på våren!
Vill shoppa en massa nya vår kläder.. Och få in en vårlik känsla i hemmet.
Jag börja med några krokusar :)

Jag är S U P E R nöjd med korgen. Kan varmt rekommendera den ;)

Ja det ska jag faktiskt. Vi åker till Göteborg imorgon till en kompis och hennes kille. Ser så fram emot denna helg. Så jag är ledig imorgon. Ser både fram emot sovmorgon och resan :)

Vad ska ni hitta på?

Ljusstakarna var ju jättefina.

Ha en härlig torsdag! Kram Maria

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...