onsdag 8 december 2010

Tankspridd!

Idag när jag kom ut från dagis och hade gått en bit tyckte jag att det va lite halt, visserligen hade det varit lite bakhalt hela vägen ill dagis men nu va de mkt mer. Jag tittade ner och fick se att jag hade fortfarande på mig de blåa skoskydden som jag hade tagit på mig inne på dagis för att inte skita ner, inte konstigt att det va halt. Så typiskt mig...

Idag fick jag även mitt efterlängtade paket från Country by mail, blev lite strul med första beställningen så det har tagit lite extra tid innan den kom. Detta va vad som gömde sig i paketet.


Nu blir det till och slå in en julklapp var till töserna och lägga i varsin strumpa, som får öppnas på julaftonsmorgon! 

 
 Dom va lite mörkare i färgen än vad jag hade tänkt mig, men det blir nog bra ändå.

 
Några kottar och hjärtan i fattigmanssilver va också med i paketet.



3 kommentarer:

Emilias sa...

Haha, det där har jag också gjort massa gånger när jag jobbat i hemtjänsten.. att man aldrig lär sig ;)

Vilka söta julstrumpor :)
Kramkram

Marie sa...

Hej Johanna!

Inte visste jag att du också hade en blogg, vad kul!

Jag jobbar ju på dagis, så gissa om jag ofta har gått ut i sådana där blåa tossor, händer nog varje vecka, hihi.

Trevlig kväll!
Marie

Johanna sa...

Gissar att de inte är sista gången de kommer hända... :). Jag är ju nybörjare på de här med bloggandet men de är väldigt kul o man fastnar för de fort.

Trevlig kväll
Johanna

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...