söndag 14 december 2014

Adventspyntat fönster

Nu börjar de verkligen att närma sig jul. 
Har julkänslan börjat den infinna sig hos er? 
Här tog vi in granen i fredags och då kom den äntligen, julkänslan. 

Hur har ni det med alla förberedelser, är klapparna inhandlade, godiset fixa? 
Här är det mesta ordnat för en gångs skull, några klappar kvar och fixa bara. Så nu njuter vi bara av allt, tiden innan jul tycker jag är absolut den allra härligaste.





 I brist på snö hittade jag dom här vackra snöflingorna på Netto för en billig penning som får pryda fönstret.

 Min första rumsgran, ska vara otroligt lättskött, får väl se hur jag lyckas, hihi.

God kväll vänner!
Har ni haft en skön helg?
Här har vi njutit av ledigheten och både gjort pepparkakshus, bakat julgodis och pyntat det sista inför julen.

Nu blir de en lugn kväll i soffan och kika på lite film

Trevlig kväll till er

2 kommentarer:

Sofi sa...

Hej vännen!

Så fint du pyntat!
Känns inte riktigt som jag har pyntat färdigt men ikväll har jag klätt granen i alla fall och då infann sig julkänslan.
Julgodis ska vi göra i veckan annars är det mesta klart inför julen:)

Önskar dig en fin start på veckan!

Stor kram

LissasVita sa...

Gomorrn..kikade just in i ditt kök...Vackert! Kramen Lisbeth

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...