måndag 13 oktober 2014

När man har möblerat om i tv-rummet

Plötsligt så händer det. Igår fick jag ett ryck och möblerade om i tv-rummet. 
Har funderat på om man inte skulle kunna fixa till det på något annat sätt men inte riktigt kommit på något bra. Ofta är det ju så att man planerar möbleringen utifrån tv:n istället för att planera utifrån samtalet och sällskapet men nu blev det ändring på det. 




Vi är båda två helt förtjusta i den nya möbleringen, 
rummet öppnades upp och kändes mycket större och rymligare.


Istället står nu kakelugnen i centrum och den är ju såå mycket finare än tv.n.


Att soffan sen blev som en enda stor schäslong de är ju inte fel det heller precis.


God kväll vänner!
Här har vi vabbat lite idag jag och minsta sessan, höstblåsor är på besök i huset. Så vi har bara myst och lekt för varken humöret eller orken är det något fel på, bara lite prickar här och där.

Nu blir det Kockarns Kamp och en kaffe till det.
Fin kväll till er!
Kram

4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vad fint det blev! Här är det oxå möblerat efter tv:n men jag vill ha in andra möbler så det blir mer sällskapsrum med tv...
Hoppas ni kryar på er, kram Suss

Sofi sa...

Hej vännen!
Å så fint det blev! Tycker ju om ditt hem så mycket!
När vi fick nya soffor förra julen så planerade vi inte utifrån tvn utan utifrån när man har sällskap och hur man kan mötas på ett trevligt sätt genom att ha två soffor mitt emot varandra. Ja du förstår hur jag menar!:)

Ska bli så kul att ses snart!:)

Ha en bra dag!

Kram fina

Ekenäsliv sa...

Ser sååå fint och ljust ut!
O härligt att kunna fokusera på brasan när man vill det :)
Hoppas blåsorna ger md sig snart.
Kram Anna

Villa Carl Larsson sa...

Men jag har ju missat några inlägg här ju. Och vad fiiiint det blev med ommöbleringen. Ett helt nytt rum i princip. Vad roligt att ni själva är så nöjda. Ja, det är ju det allra viktigaste haha.

Hoppas vi ses snart.
Jag har stora förhoppningar om den nya butiken StyledByMe. Det kan bli ett lyft för stan. Jag hoppas!! :)

Kram Josefin

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...