måndag 21 oktober 2013

En liten färgklick i köket

Idag var det verkligen en mörk höstdag att vakna upp till, så här har ljusen fått brinna hela dagen. 
Har ni sett vad som har har kommit in i köket, en senapsgul kudde!!! Var lite skeptisk till den först men ju mer tiden går så tycker jag nog att den gör sig väldigt bra där. Kändes helt plötsligt väldigt mycket höst i köket och mysfaktorn ökade. 



Kudden med stjärnan kommer från Ellos och den senapsgula från HM Home.

Har ni plockat in någon accent färg i inredningen i höst?

Mysig höstkväll önskar jag er!
Kram kram

4 kommentarer:

baraetthem sa...

Så fint det blev och gav verkligen höstmys! Kan också var skraj för färg men det blir ofta väldigt bra:) Gillade det jättemycket hos dig!
Tack snälla du för hälsningen! Det kommer var nästan exakt 2 år mellan barnen och det känns bra. Det skiljer bara 1 1/2 år mellan mig och min lillasyster och vi har haft sån glädje av varandra så har velat haft barn rätt så tätt! Jag har faktiskt känt igen mig på dina tjejer som verkar ha så mysigt ihop:)

Hoppas allt är bra, kramar fredrika!

Ekenäsliv sa...

Verkligen superfint!!!
Själv är jag väldigt feg med färger. Jag har ju liksom precis kommit över att allt ska vara vitt och blandat in svart och korg och natur. Crazy crazy liksom;-)
Men såååå fint med dina kuddar.
Kram Anna

Unknown sa...

Så underbart med höst och nya kuddar!
Fint du har i köket på bänken!

Ha en fin kväll!

Kram
Lotta

Villa Vinkelhaken sa...

Såå fina kuddar och riktigt fina färger! :)

Kram Jenny

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...