onsdag 5 juni 2013

Födelsedagsbarn o vår lilla pärla Hjo!!

Igår fyllde vår mellan sessa tre år och de vill man ju självklart fira med sång o paket på sängen men de va bestämt nej på de punkten från tjejen själv. Ingen uppvaktning på sängen o vi fick inte sjunga för henne, knappt säga grattis men paket de ville hon allt ha. En liten tjej som inte alls ville va i centrum denna dagen. Efter dagis o jobb så tog vi iallafall en promenad till hamnen o åt favorit glassen och lekte på de gamla tåget. Vår lilla stad är verkligen en sommarpärla, en promenad i Stadsparken längs med vätternsstrand, ett besök i hamnen o äta lite rökt sik eller gå runt o kika på alla otroligt vackra gamla trähus som är så välbevarade är så mysigt! Jag tror ändå att födelsedagsbarnet hade en alldeles fantastiskt dag för hon va på ett strålande humör hela dagen! Hoppas solen lyser på er o att ni har de gott! Stora kramen













9 kommentarer:

ullie sa...

Grattis till lilla tjejen . Jasså ännu en bestämd dam hihhi

Älskar verkligen Hjo och vi åker dit flera ggr per år.

Köpa fisk gå i parken och gå till min favorit affär nere i hamnen Älskar det!!

Dagdrömmar och verklighet sa...

Vi har pratat länge om att ta en utflykt till Hjo för många har tipsat om det och då även nämnt att det finns så god glass! Man kunde även köpa glass som såg ut som korv och bröd om jag inte hörde fel?!

Jag har nog varit (och är!) som din tjej, ingen som vill stå i centrum. Men det låter som ni hade en fin dag så hon är säkert supernöjd med det!

Kram från Malin

Tina sa...

Finfina bilder, känner igen mig från förra året då vi besökte Sirpa. Har nästan samma bilder, hehe...

kramen

Anonym sa...

Vilka härliga och somriga bilder!!!
Det är något visst med att fira födelsedag på sommaren.
önskar dig en skön och solig fredag
Kram
AC

Emilias sa...

Lilla härliga Nora :) Hon vet hur hon vill ha det hon! Det blir ju fler frukost på sängen tillfällen :)

Ja det ska bli såå spännande med köket! Nu vet vi nog hur vi vill ha det :) Vi fick massor av bra hjälp från dom på Ikea, med smarta lösningar och så. och inte riktigt så dyrt som vi trodde heller faktiskt.
Jag vill ju börja NU och ha mitt nya kök klart imorgon helst ;) haha. Men får tåla mig lite till...

Ha en solig och härlig helg nu!

Stor kram <3

Lilla Majken sa...

Haha, de är för söta de där små treåringarna, det är svårt att lista ut hur de tänker ibland.

Vackra Hjo!

Kram Therese

Ekenäsliv sa...

En sån gullunge!!!
Och härligt vackra bilder:)
Kram Anna

baraetthem sa...

Det var mig en bestämd liten sessa ni har! Och så himla söt och jag är säker hon var supernöjd med sin dag:) Ser jättehärligt ut på bilderna!

Kram på dig!!
fredrika

Maria at inredningsvis sa...

Härliga sommarbilder du bjuder på:)

Om du gillar blå inredning kan du kolla in min nya post:)

Ha en skön dag

LOVE Maria från inredningsvis

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...