tisdag 12 februari 2013

Rosa toner i sovrummet

Oj oj oj vad länge sen det var jag bloggade nu, blev en oplanerad bloggpaus men nu börjar inspirationen så sakteliga hitta tillbaka. 

För ett par veckor sen när marken låg bar och det kändes nästan som lite vår i luften fick jag ett ryck och göra det lite vårlikt i sovrummet, och det blev svagt ljusa toner.

Balikorgen kommer från Alvas Hus. Det gamla handqviltade täcket har min gammelmormor gjort, mix av gammalt och nytt.


Nya kuddfodral från HM Home tycker dom har väldigt snygga och prisvärda saker. Nya sängbord, pallarna va snygga men inte ett dugg praktiska nu har jag äntligen en låda och lägga ner allt smått i.
En fin blogg award har jag fått också, tack snälla Anna, kika gärna in på hennes fina blogg där hon skriver om renovering av en gammal folkskola som dom ny förvandlar till sitt drömboende.

Tack snälla ni som har kikat in trots att jag varit en riktigt dålig bloggvän och urusel uppdatering de sista, ska bli ändring på de nu!!

Nu hittar ni mig även på Instagram, villahaga.

Ha en toppen kväll!
Kram på er



13 kommentarer:

Sofi sa...

Hej!

Välkommen tillbaka!:)

Så fint och vårigt du gjort i sovrummet!
Älskar er sänggavel, den passar så bra mot allt det vita:)

Hur mår du annars? När var det bebisen skulle titta ut?:)

Ha det fint!

Kram på dig

Anonym sa...

Underbara rosa toner. Så fint i sovrummet. Mix av gammalt och nytt, så tjusigt!!!
Ha det gott och roligt att du är tillbaka.
kram
AC

Jennys gömma sa...

Härligt med vårigt rosa!
I helgen provade jag ditt recept på Semlemuffins, blev kanongoda!
Ha det så fint,
Kram Jenny

Prinsessorna på Bellevue sa...

Jättefina sängbord! Jag har små pelarbord men saknar en liten låda jag med! Kul att du är tillbaka!

Kram
Petronella

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Fina toner! Sänggavlen blev jag genast kär i!! Kram!

Hemma på Sjuan sa...

Åh vad mysigt i ert sovrum! Härligt med lite vårkänsla i det snöiga februari! Kram Suss

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Hoppas att du och ni har haft en fin Alla Hjärtans dag!
Ha en fin kväll med fina du !
Så finabilder från sovrummet !

Ha det gott !

Kram från mig

ps...vad gör ni imorrn ? :)

Anonym sa...

Hej!

Vad fint det blev.
Tycker de rosa glaslycktorna är så fina, vart har du köpt dem?

Du är en stor inspirationskälla för mig och har saknat dina blogginlägg nu när det blev ett uppehåll.

Hoppas att ni mår bra.

Kram Marielle

Anonym sa...

Hej hjärtat! Kul att du bloggar lite igen:)
Får väl ta på mig skulden lite ang din oplanerade
bloggfrånvaro.. Jag menar, du gav ju trots allt
efter till slut och köpte en Iphone efter mitt tjöt.. och på så vis hittade Instagram, där du blev fast i början:)

Puss å kram din blivande...

Maria at inredningsvis sa...

Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanondag

LOVE Maria från inredningsvis.se

Anna Stenberg sa...

Superfint! Sänggaveln är så fin, har nu byggt den själva!? Trevlig helg! Anna

Life´s Silverlining and I sa...

vad mysigt sovrum! Finns också på instagram men uppdaterar lite så där. heter lifessilverlining
Kram Nilla

Landbohaven sa...

Hvor er det fint og hyggeligt.
Ha´ en god dag.

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...