söndag 30 september 2012

Bullbak och min nya kompis...

Usch och fy vilket ruskigt väder det va igår, men då passar det ju alldeles utmärkt med ett bullbak! Så på morgonen satte jag och tjejerna igång med detta. De va två entusiastiska små tjejer som deltog i förmiddagens stora bak.




Har ni sett min nya kompis? Den fick flytta in här i somras och jag ångrar inte en sekund att jag valde och köpa en Kitchen Aid, är bara sååå nöjd med den!



Pappan i huset som hade jobbat natt fick nybakta bullar och mjölk på sängen när han hade vaknat, det uppskattades mycket!!
I
Idag ser det ut och bli sol, härligt, så nu ska vi fixa i ordning här och sen blir det loppis,  trädgårdsfix, en tur till skogen och sen ska jag fortsätta med mitt lilla mini projekt som jag påbörjade sent igår....

Ikväll ska jag kika in hos er och se vad ni har hittat på för kul!!
Ha en skön söndag
Kramar

12 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Men va mysigt att få vakna upp till en sån där bullbricka :) Ha en finfin söndag idag!

Tina sa...

Yey, så kul!
Jag har också en sådan kompis..

Ha en bra dag du fina!

LissasVita sa...

Låter som en skön dag..även min helg är kanon..relaxing och ina måste!!Kramen Lisbeth

Emilia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emilias sa...

Hej!
Åh vad gott det ser ut, nybakta bullar är ju bara bäst. Blev sugen på att baka nu :)

Smsade dig förut :) Hoppas vi kan få till en dejt nästa helg!!

Stor kram och ha en mysig dag!

Lena sa...

Jag fick en likadan kompis för tre veckor sedan och den har gått varm här sedan dess. Mest har den knådat surdegsbröd, men en och annan kakdeg har också gått däri.

Vilken fin bricka du bjöd mannen, ett fint sätt att vakna på!

Ha en härlig söndag!

Kramar

Lottas Fotografi sa...

Vilken lyx med bullar och mjölk på sängen!
Hoppas du har enfin söndag! :)
Kram Lotta

Anonym sa...

Mums så gott, jag känner lukten av nybakat. Vilken toppenkompis.
Kram
AC

Ekenäsliv sa...

Mmmm, nybakta bullar och mjölk, det är gudagott det:-)
Kram Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Tjoho...i love you !! Tar du med lite bullar oxå..hihi

Tack vännen..kram till dej !

Anna sa...

Men så mysigt! Vilket fint uppvaknande!

Frederica sa...

Vilken underbar morgon han fick :)
Sött av er!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...