lördag 11 augusti 2012

Bröllop

Semestern lider mot sitt slut och på måndag börjar allvaret igen. Sex underbara veckor har vi haft tillsammans och dom har gått rysligt fort. Men innan dess så ska helgen njutas och idag ska våra fina vänner gifta sig. Ska bli underbart att få vara med och dela denna stora dag med dom.

Tidigare i somras va på ett annat fantastiskt fint bröllop och jag kom på att ni inte hade fått se några bilder därifrån så det passar väl bra idag!!
Trevlig helg och en stor kram från mig!

11 kommentarer:

Anonym sa...

<3
Är du vaken redan;)
Ha det trevligt ikväll!
Kram

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hjälp så vackert !!! Klänningen håret, brudgummens kläder, buketten...allt !!! Och en duktig fotograf !!!
Tack själv för igår...supermysigt..Thea undrar om inta A ska komma fler gånger...jo det ska vi nog ordna !!!
Ha så trevligt på bröllopet..bättre väder idag tack o lov !

Kraaam

Tina sa...

Oj, så vackert!!
Idag lyser solen och jag önskar dig en trevlig lördag!

kram

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Johanna !

Oj så vackert ! :)
Nästan att man vill gifta om sig och så klart med min Anders ! :)

Tack rara för båda kommentarer och grattis hälsningar!

Det har blivit stryl med min mobil och jag kan inte längre publicera därifrån via bloggeroid.
Men ska försöka fixa.
Så klart att det var mysigt att ses och kul med tjejerna!
Vi ska försöka ses snart igen!

Kram på dig och trevlig helg!

Hoppas att du och ni mår bra ! ;)

Kramar Sirpa

Linda sa...

Vad vackra bilder!

Jag vill också gå på bröllop. Det är så himla kul! :)
Ha det så trevligt.

Kram, kram

House number 11 sa...

Vilka underbart fina bilder! Och håruppsättningen var helt ljuvlig!
Kram Jenny

Anonym sa...

Underbara bilder!!!
Att bli inbjuden på bröllop är helt fantastiskt.
Hoppas du njuter nu dom sista lediga dagarna.
Kram
AC

Emilias sa...

Heej!
Så himla fina bilder :) Hoppas det var ett trevligt bröllop igår med, vilken tur de hade med vädret!!

Jobb imorgon gissar jag?
Vi får höras och ses snart!!
Kramar

Ekenäsliv sa...

Ser heeeelt magiskt ut!!! Vilka fantastiska bilder:)
Jag började jobba idag efter 8 veckors ledigt, så det kändes helt ok;)
Hoppas du får en skön vecka nu!
Kram Anna

Jenny sa...

Hej Johanna!
Hoppas det gått bra att börja jobba den här veckan!

Vad mysigt med bröllop, fina bilder:)

Kraam Jenny

Kicki sa...

Fantastikt vackra bröllopsbilder och roligt att hitta till Din fina blogg. Tack för titten, kommer gärna igen/Kram Kicki

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...