torsdag 28 juni 2012

Sommardukning!!

Hej på er!
Vilket underbart väder vi har fått, sol, värme, ljumma sommarkvällar, klarblå himmel åh vad jag njuter nu. Och inte nog med att vädret visar sig från sin bästa sida, idag går hela familjen på hela 
6 veckors ledighet!!
 Bord till både stora och små!
 Extra kuddar och filtar, mysigt när kvällen blir lite kyligare

Blev så inspirerad av Hemtex tävling där några bloggare fick göra sin midsommardukning, så igår fick jag lust att göra en sommardukning. Så jag packade på mig allt möjligt som fanns här hemma och sen börjades det att pynta vid den nya uteplatsen. De blev så mysigt, hade lust att dra till med grillfest på en gång :)!

 Nya trädgårdsmöbler fyndades på rean nu.
Självklart går färgerna i vitt och blått.

 Ha det gott i solen alla fina!
Sommarkramar


14 kommentarer:

vitapusselbitar by me sa...

Ramlade in på din Blogg!
Super fint!!
Kommer hit flera gånger.
Jätte vacker ute plats!
Det är nu man kan fynda bland utemöbler och dylikt.
Stor kram elle

Anonym sa...

Ooooaooo! Jag komner gärna på grillning!! När??!!!:))))
Värsta är att om du bjuder mig så åker jag inte hem!! Ha ha!!
Kran

Maria - Villa Krutbruket sa...

Oj så fint!
Vitt och blått är väl snyggt.
Kul med en ny grillplats. Riktigt fina möbler.

Ha en fin fin kväll tjejen och ha en toppen semester.

Kram!

Anonym sa...

Waow, vad mysigt. Riktigt härligt. Så fin uteplats. Visst är det härlig nu. Bara njuta av ledighet och att kunna göra det som faller en in.
Hoppas du får en toppenfin semester.
Kramen
AC

Tina sa...

Säg till när biffen är medium, så kommer jag också!
Nu sa jag just till mannen att jag vill ta bort trallen och lägga stenar, grus och annat istället!
Visst, sa han..kanske berodde det på att Italien höll på att göra mål!

KRAAM

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Vilken härlig uteplats och dukningen är så somrig och fin. Jag älskar vitt och blått till sommaren så nu åkte det rosa ut och det blåa in ;)

Härligt med semester! Ha det gott!

Kram Caroline

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Super duper Johanna !!! Ser jättefint ut verkligen...känns skönt att det finns fler som är lika stolliga och springer runt med filtar och diverse bara för att det är så skoj och bara för att få det på bild ! Har du gått på semester ?...Kraaaaaamen..hoppas att solen ska lysa och att det blir många härliga grillkvällar !!! Hör av dej om du vill ta en sväng till loppistanten !

kram igen Anette

(ps. har du lust att ta bort ordverifieringen ? )

Anonym sa...

Ja ta bort den!!! Det är så krånglit att skicka kommentar speciellt från telefonen!!!
God morgon ser ut att bli en fin dag!

Ekenäsliv sa...

Hallå där!
Vilken fantastisk sommardukning, när börjar festen??? Jag kommer;)
Ja visst är de fina våra fönster, vi är så nöjda med dem och fönsterdjupet bara äääälskar jag! Det jag inte älskar är byggdammet, var uppe och städade till halv ett i natt..
Så nu tar vi det piano idag. Tösen min är piggare, men såååå prickig hua! Men nu har febern gett sig iaf så vi kan sitta ute och mysa lite sen.
Ha en skön fredag!
Kram Anna

Sofi sa...

Hej!

Så fint och inspirerande du gjort på er uteplats!
Skulle också kunna tänka mig att fynda nya trädgårdsmöbler:) Var hittade ni era?
Måste ju även fråga vart du köpt den stora korgen som du har kuddar och filtar i?
Nu har jag också gått på semester, så skönt!

Ha det gott!

Kram Sofi

Anna sa...

Vilken härli uteplats ni har! Underbart fint och sobert! Me like!

Anna sa...

Så fint!!!!!

Kram3

Lilla Majken sa...

Vad mysigt ni har det, så mycket snygga kuddar, filtar och annat fint. Här väntar jag fortfarande på att ett bord som blev för högt ska bli klart, grrr.

Ha det gott. Kram Therese

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...