fredag 6 januari 2012

Idag är det min dag!!

Hej på er, hur har ni det så här en vecka in på det nya året?

Här har vi det bara bra och idag är det min födelsedag! 

Ett år äldre och klokare eller ...? Vet bara att det sista året har gått rysligt fort. Har ni också den känslan att ju äldre man blir ju fortare går tiden? Så tycker jag verkligen att det är.

Igår hade vi lite kalas här och jag blev ordentligt uppvaktad av mina nära och kära, tack snälla ni.
Rester av årets gran fick bli bordsdekoration...
Idag blir det en lugn dag här, lite egengjord glass i nya glassmaskinen  ska fixas och lite god mat till kvällen ska vi också ha.

Önskar er en skön trettondag!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Nämen GRATTIS!! Vilken vacker vinterdukning du har gjort! Krispigt vitt såhär på vintern. Granen gjorde sig bra även på bordet :-)

Gillar tegelväggen du har där!

Ha nu en riktigt mysig Trettonhelg!

Vardaxlyx sa...

JÄTTE grattis söta du!! Vilka underbara bilder du bjuder på!
Massa ja må hon leva till dig ;-)
Kram

Bromans Bravader sa...

Stort Grattis till dig!
Kram Jannike

Kerstin sa...

Grattis fin blogg du har

Vintage House sa...

Ett stort grattis:)
härliga dukning och fina gåvor....
ha en mysig söndag
kram
sandra

Anonym sa...

Hej! Nu kan jag logga in med mitt konto:))
Vilken jättefin filt du fick! Längtar efter att träffa er!
kram Hanna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ett stort grattis i efterskott från mig!
Hoppas du hade en underbar dag med dina nära och kära.
Verkligen fina presenter. Jag har suttit och trånat över de mysiga byxorna från Lexington. Lite avis på dom ;)
Plädar kan man aldrig få för många av. Speciellt nu när kylan verkar komma. -12 grader här i dag.

Här hemma har vi legat sjuka alla 3 hela helgen. Det är väl typiskt när det är lång helg och allt.

Hoppas du och dina får en fin vecka! Kramar Maria

Ardisia sa...

Grattis i efterskott!
Jättefina presenter & vacker dukning =)
Ha en bra vecka,
kram Mia

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...