onsdag 7 december 2011

Kurering pågår...

Hej på er!
Här råder sjukstuga, halsont som känns om man har knivar i halsen och helt svag i kroppen. Var ju dock tvungen att föreviga den första snön som kom igår. Såå mysigt, hoppas den får vara kvar ett tag och gärna att det kommer lite till.

Grinden ska bli vit till våren och även staketet på altan som syns mellan träden, vet inte vad vi tänkte när vi oljade staket med rödbrun bets....


Nu ska jag inta soffan igen och kurera mig framför tv och brasa som tändes här i eftermiddags, va så ruggigt här inne så nu värmer den gott.

Tack för era fina kommentarer, kanske att man vågar sig på att visa sig själv igen :).

12 kommentarer:

Tina sa...

Uj, så mycket snö ni har!
Stackars dig som blivit sjuk, hoppas du vilar o blir snabbt frisk igen...
Väldigt fina bilder på huset, grinden kan jag helt klart se framför mig som vit!

kramkram

Lilla Majken sa...

Vad kul att jag hittade till din fina blogg igen. Hoppas du snart blir frisk igen.

Ha en fin kväll!

Kram Therese

Emilias sa...

Heej!
Men usch din stackare!! Hoppas det inte blir något långvarigt!!
Vilka härliga bilder på huset :) Ni har ganska mycket mer snö i Hjo än vad vi har här i Skövde...

Tänkte på det vi pratade om att vi kunde vara barnvakt, det är bara att höra av er! Skulle så roligt att ha tjejerna eller en av tjejerna här lite :)

Stora krya på dig kramar!

Levindas Värld sa...

Vilka ljuvliga vinterbilder!!! Allt blir ju såå mkt vackrare med snön och stämningen höjs ju avsevärt :-) Åh va mysigt det ser ut där vid brasan! Gillar pallen med granen och lyktorna bredvid, supercharmigt!

Krya på dig!

Casa of Mia sa...

Ser mysigt ut, krya på dig:)

Vardaxlyx sa...

Hej!
Vilka fantastisk bilder du har och KRYA på dig!
Kramkram

Lena sa...

Krya på dej, Johanna!
Jag vet precis hur du har det nu.

Så mycket härlig snö ni har, här har det fallit någon regnblandad variant av snö, ger bara halkiga vägar och blask...

Kramar/ Lena

Unknown sa...

Så fint, jag har allt spanat in dina granrisbuketter. Tänkte försöka hinna sno ihop likadana.

Krya på dig, vi har haft det här hemma också.

Kram Anna

ps vi får ses någon dag, då kan ni komma hit.

Johanna Stålros sa...

Jättefina bilder! Krya på er. Kram Johanna

Alexsandra sa...

Urch för sjukstuga, hoppas att ni kryar på er!!
Men vad kul att du visade ert hus, jag har ju itne riktigt koll på saker och ting och hade missat att vi bodde i samma stad och att det var DET huset ni hade!!! Det är ju så fint!!!! Vi var på visning av det innan ni köpte det, blev så förälskad i huset dock är vi ju inga som egentligen vill bo så i stan. Men ett UNDERBART hus och ni har gjort så fint, det säger vi ofta när vi åker förbi och bara ser utsidan!!!

kråke sa...

Härligt fina bilder:)) Hoppas ni kryar på er:)

Kramis kråke

Gamla skolan-Jennie sa...

Hej vännen!

Fy det låter inget roligt att vara sjuk, hoppas verkligen att ni kryar på er snart!

Så fina bilder på ert vackra hus!! Jag har varit så himla trött den här veckan att jag inte gjort mer än att jobba, vara med Oliver, och sova...men det är ju den här tiden på året, känns som de flesta är väldigt trötta nu!

Vi får ta en loppistur i jul istället. Är du ledig något?

Jag jobbar torsdag i julveckan, annars ledig, ska bli så skönt!

STOR KRAM till dig!

Ps: Du är en jäkligt snygg bondbrud du!!!

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...