torsdag 29 september 2011

Hallen i ny skepnad


God kväll!



Tänkte jag skulle visa lite bilder från våran hall som den ser ut för tillfället. Jag älskar och flytta runt saker här hemma och testar nya ställen för saker hela tiden. Enkelt sätt att förnya sig på. Byrån har stått i vardagsrummet och sen varit en sväng i vårat sovrum ( passade inte alls där ) men här i hallen kom den till sin rätt. 

Så här har det sett ut tidigare, den svarta pinnsoffan hamnade i matrummet nu istället :). 

Planen är att så småningom ta bort golvet och under hoppas jag hitta ett trägolv, inne i den lilla skrubben är det ett original trägolv så hoppas hoppas att det även finns ett i hallen.

Fin kväll önskar jag er!

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Johanna !
Hoppas att ni mår.bra... Det antar jag efter eran härliga solsemster ;)
Utvilade...
Vad fint ni har i hallen som i det övriga huset och håller tummarna att det finns trägolv under. Visst har ni tapetserad om där eller var det så när jag var och hälsade på ?
Hur jobbar du nu ? Har du några lediga dagar? Tönkte om vi skulle ses snart? Även med Jenny ?
Veckorna och månaderna bara springer förbi. Tänk att det är snart jul igen...kan man stoppa tiden ett tag ;) ?

Trevlig helg till er ! Själv jobbar jag men där i mellan så får man
försöka njuta av helgen och av det vackra vädret som dom har lovat...
Ha det Gott ! Kramar Sirpa

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...