torsdag 3 mars 2011

Våriga pasteller...

Oj vad den här veckan gick fort. Veckan började med att våran panna la av så det va lite små kyligt här på, tur man  har en kakelugn då, som tur var det ett fel som va lätt åtgärdat, sen har vi haft mycket mysigt besök av en långväga vän och hennes barn, shoppat vårkläder till barnen, missade att jag skulle ha jobbat kvällsmottagning igår kväll så tjugo över fem ringde min chef och undrade vart jag va ( skulle ha börjat fem ) ja det va bara och kasta sig iväg och idag har jag jobbat.
Imorrn ska vi ha en mysig familjedag och på lördag åker jag till Göteborg me ett gäng goa töser!!

Lite rosa och vårigt som finns hemma hos oss nu...

Photobucket
rosa liten söt primula...

Photobucket
den nya tvålen och handcremen i svagt rosa..


Photobucket
prinsessornas egna små skålar!!

Imorrn är det veckans bästa dag igen, FREDAG!!
Ha det riktigt gott!

Inga kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...